Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

PostHeaderIcon Woof! Woof! Belle chienne! - Οδηγός διακοπών από την Κέλλυ

Woof! Woof! Belle chienne! - Οδηγός διακοπών από την ΚέλλυΦίλοι και φίλες ήρθε η ώρα, τώρα που τα ''αφεντικά'' μου κάνουν διακοπές και έχουν αφήσει επιτέλους ελεύθερο το λαπιτόπι, να γράψω κι εγώ τα απωθημένα μου!
......
Θα σας κάνω καταρχήν μία μίνι ξενάγηση για dog-friendly παραλίες στη Ρόδο. Βασικά, δεν ξέρω πόσο dog-friendly θα είναι με το δικό σας dog, πάντως εγώ που μικρόσωμη δε με λες και μοιάζω και με αρκούδα, δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα από Έλληνες που νομίζουν ότι οι παραλίες τους ανήκουν (Βλ.: Επιτρέπεται να πάρω το σκύλο μου στην παραλία για μπάνιο;).

Πρώτος ιδανικός θαλάσσιος προορισμός είναι η παραλία Αφάντου, όταν όμως δεν φυσάει. Θυμηθείτε να πάρετε νεράκι από το σπιτάκι γιατί δεν υπάρχει καντίνα για πολλά χιλιόμετρα.

Στη συνέχεια, ιδανική παραλία είναι και η Τσαμπίκα. Πάντα έχει πολύ κόσμο, αλλά κυρίως αλλοδαπούς τουρίστες που χαμογελάνε συνεχώς και με δείχνουν! Δεν ξέρω γιατί. Εκεί θα βρείτε και 4-5 καντίνες για να φάτε και να πιείτε και νηστικοί να μην κοιμηθείτε.

Τέλος, η απόλυτη ερημικότατη παραλία για σκυλάκια είναι ο Άγιος Πάυλος αν και θα πρέπει να έχετε γερό στομάχι φίλοι σκύλοι γιατί η διαδρομή με το αυτοκίνητο είναι σχεδόν 1 ώρα! Αλλά θα βρείτε το πολύ άλλη μία παρέα εκεί και θα μπορείτε να τρέχετε πάνω κάτω σε όοοοολη την παραλία ανενόχλητοι!!!

Θυμηθείτε να πείτε στους ανθρώπους σας να διαλέγουν θεσούλα στην άμμο μακριά από τις ξαπλώστρες και τον πολύ κόσμο για να μην έχετε ενοχλήσεις από μη φιλόζωους.

Και ας περάσω τώρα στα παράπονα μου.

Κάθε φορά που πάτε παραλία με τους δίποδους, πρέπει να το παίξετε και λίγο μοντελάκια. Στιγμή ήσυχοι δεν θα μείνετε!

Τι εννοώ:

Θα σας φορέσουν καπέλα τύπου '''θείτσας''...

Woof! Woof! Belle chienne! - Οδηγός διακοπών από την Κέλλυ


αλλά και τύπου ''μαφία''....

Woof! Woof! Belle chienne! - Οδηγός διακοπών από την Κέλλυ


ίσως και τύπου ''μιλιτέρ''....

Woof! Woof! Belle chienne! - Οδηγός διακοπών από την Κέλλυ


Αν οι δίποδοι σας είναι ακόμα πιο μουρλοί, θα σας φορέσουν και γυαλιά!

Woof! Woof! Belle chienne! - Οδηγός διακοπών από την Κέλλυ

{Διαβάστε σχετικά: Σκύλος στην παραλία: Απαραίτητος εξοπλισμός }


Εγώ τα ανέχομαι γιατί έχουν πάντα μαζί τους μπωλάκι με νερό για μένα, οπότε δεν με παίρνει...Κάπως πρέπει να τους το ανταποδώσω!

Αλλά όσο θάρρος τους δίνετε, τόσο κινδυνεύετε να βρεθείτε θαμμένοι στην άμμο!!!

Woof! Woof! Belle chienne! - Οδηγός διακοπών από την Κέλλυ


Μην αγχωθείτε...κάντε ότι σας αρέσει δήθεν - είναι και δροσερά για να λέμε την αλήθεια. Μετά σηκωθείτε και τιναχτείτε με όλη τη σκυλίσια δύναμη σας και κάντε τους χάλια από πάνω μέχρι κάτω!

Έτσι πέρασε η μέρα μου σήμερα φίλοι μου και πριν φύγουμε ένα Γαλλάκι παιδάκι φώναζε προς το μέρος μου ''woof! woof! belle chienne!''. Δεν ξέρω τι σημαίνει αλλά ελπίζω να μην είπε κάτι κακό!

Φιλιά,
Kelly


*BIO: Η Κέλλυ είναι 3 ετών, ημίαιμο chow chow, στειρωμένη. Βρέθηκε μωρό, αδέσποτο μαζί με την καθαρόαιμη παρατημένη μάνα της και το αδερφάκι της (Η ιστορία της ΕΔΩ). Ακόμα ένα τυχερό rescue από το ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ-ΚΑΖ απ όπου υιοθετήθηκε. Ζει στη Ρόδο, παρέα με 3 γάτες και 2 ακόμα σκύλους.



http://www.adespoto.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3351:woof-woof-belle-chienne-odigos-diakopon-apo-tin-kelly&catid=35:generalnews&Itemid=67

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια