Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

PostHeaderIcon Καταγγελία: Δολοφόνος ζώων στην Ιαλυσό

Καταγγελία: Δολοφόνος ζώων στην ΙαλυσόΕπώνυμη καταγγελία μέλους της ομάδας του adespoto.gr για τον δολοφόνο ζώων της Ιαλυσού. ''Στις 25/8/2011 στις 9 παρά τέταρτο το βράδυ σταμάτησα μετά τη δουλειά μου σε ένα pet shop στην Λεωφόρο Ιαλυσού-Ελευθερίας. Δεν θα αναφέρω το όνομα του καταστήματος γιατί θέλω να πιστεύω ότι δεν έχει σχέση με το δολοφόνο ζώων. Να σημειώσω ότι δεν είχα ξαναεπισκεφθεί το συγκεκριμένο pet shop και σταμάτησα για να αγοράσω ένα κολλάρο σκύλου καθώς χρειάστηκα για το σκύλο μου.
......
Εκείνη την ώρα, υπήρχαν 2 ή 3 άτομα αν θυμάμαι καλά, έξω από το κατάστημα. Ο ένας ήταν ο ιδιοκτήτης του καταστήματος. Μπήκα μέσα, διάλεξα ένα κολλάρο και κατευθύνθηκα στο ταμείο για να πληρώσω. Την ώρα που πλήρωνα τον ιδιοκτήτη του καταστήματος, ένας κύριος πάνω από 1.70, ηλικίας 65-70 ετών, ασπρομάλλης με άσπρο μουστάκι, ο οποίος φορούσε λευκό φανελάκι και λευκή βερμούδα ήρθε κοντά μου και συνέχισε την συζήτηση με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος.

Άκουσα λοιπόν από το στόμα του ασπρομάλλη τα εξής:

‘’Έδωσα που λες και 10 ευρώ και τζίφος! Το ‘’Λανεϊτ’’ δεν έκανε δουλειά!’’

Καθώς έχω διαβάσει πολλές φορές για τα δηλητήρια που χρησιμοποιούνται ως φόλες για τα αδέσποτα, αναγνώρισα αμέσως το όνομα του φαρμάκου! Με έκπληξη άκουσα και τη συνέχεια των ερωτήσεων του ασπρομάλλη:

‘’Τι λες να κάνω τώρα; Τι να βάλω;’’ Προφανώς ο ασπρομάλλης αναρωτιόταν τι να χρησιμοποιήσει για να εξοντώσει κάποιο ζώο!

Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος δεν απαντούσε ή απαντούσε μονολεκτικά. Ελπίζω γιατί θεωρούσε παράλογες τις απορίες του δολοφόνου.

Μόλις πλήρωσα, ρωτάω τον ασπρομάλλη:
‘’Πού το βάλατε το Λανεϊτ;’’

Απαντά ‘’στα γατιά’’.
Τι εννοείτε;, του λέω.
‘’Στα γατιά, που μου τρώνε το φαγητό’’, απαντά.
‘’Πώς σας τρώνε το φαγητό, δηλαδή;’’ Ρωτώ εγώ.
Εκείνος απαντά ‘’Να, αφήνει η γυναίκα μου το φαγητό έξω στο τραπέζι στο μπαλκόνι και πάνε τα γατιά και τα τρώνε και τα κάνουν όλα χάλια’’.
Του λέω, πολύ λογικά και όπως θέλω να πιστεύω θα έλεγε κάθε νοήμων άνθρωπος, ‘’γιατί δεν βάζετε το φαγητό μέσα στο σπίτι;’’ (Τι δουλειά έχει το φαγητό στο μπαλκόνι, ακόμα απορία το έχω).
Η απάντηση του ασπρομάλλη: Εμ, της τα λέω της γυναίκας μου να το βάλει μέσα, αλλά εκείνη λέει ότι βρωμάει το σπίτι μετά. ( Τι φαγητό τρώνε που βρωμά;, άλλη μια εύλογη απορία).

Μετά τον πολύ σοβαρό λόγο (κανένας λόγος δεν είναι αρκετά σοβαρός για να παίρνεις τη ζωή άλλου πλάσματος φυσικά) που μου ανέφερε, με φιλικό ύφος εγώ ακόμα, γιατί νόμιζε ότι με ενδιαφέρει και μένα ο τρόπος εξόντωσης ζώων, του λέω:
΄΄Το ξέρετε φυσικά ότι η δηλητηρίαση ζώων είναι παράνομη;’’
’Και τι θες να κάνω; Να μου βρωμίζουν τον τόπο’’; - κάτι τέτοιο μου απάντησε.
Του λέω, βγάζοντας το κινητό μου από την τσάντα μου, ‘’περίμενε να πάρω την αστυνομία να έρθει, να τους τα πεις, να δούμε τι πρέπει να κάνεις’’.
Εκεί ταράχτηκε κάπως, μου λέει δήθεν αδιάφορος ‘’και δεν τους παίρνεις, πάρε όποιον θες, άκουσες εμένα να λέω κάτι;’’
Και φυσικά του λέω, μόλις είπατε ότι δηλητηριάσατε τα γατάκια με το φάρμακο.
‘’Ναι, αλλά με είδες να το κάνω; Ήσουν εκεί; Ήσουν μπροστά; Όχι! Άρα, τίποτα δεν μπορείς να μου κάνεις’’ (Το θράσος των θρασύδειλων δολοφόνων κυρίες και κύριοι).
Του απαντώ ‘’για πες μου το όνομα σου, μιας και είσαι τόσο θαραλλέος’’.
Απαντά ‘’γιατί να στο δώσω, τι είσαι;’’.

Εκεί πλέον, πάντα με ήρεμο και κόσμιο τρόπο και στον πληθυντικό, του λέω:
‘’Ντροπή σας. Θα έπρεπε να ντρέπεστε, την ηλικία σας και το ότι είστε υποτίθεται άντρας, που κάθεστε και δηλητηριάζετε γατάκια που δεν σ έχουν πειράξει!’’

Καθώς θίχτηκε ο ανδρισμός του και μόνο αυτός γιατί από ήθος ο δολοφόνος αυτός πάσχει φυσικά, κατακόκκινος από οργή, μου απάντησε:
’Ό,τι θέλω θα κάνω! Και άνθρωπο θα σκοτώσω άμα θέλω! Και σε όσους θέλω θα δώσω φάρμακο!Όλους θα τους ξεκάνω’’

Για να δείτε πόσο επικίνδυνοι και αδίστακτοι είναι οι άνθρωποι που δηλητηριάζουν ζώα!Τέτοιο μίσος και δηλώσεις δεν λέγονται από στόμα λογικού ανθρώπου, μόνο από ψυχανώμαλου.
Εγώ ήρεμη και ατάραχη συνέχισα στο ίδιο ύφος, μέχρι να φτάσω στην έξοδο του καταστήματος να του λέω ότι πρέπει να ντρέπεται.

Τον ρώτησα: Άραγε πας και εκκλησία και κάνεις το σταυρό σου εσύ που σκοτώνεις ζώα;
Ακόμα πιο οργισμένος και φωνάζοντας απάντησε ‘Δεν πάω στην εκκλησία, είμαι μασόνος.Και άμα θέλω θα πυροβολήσω και θα σκοτώσω και άνθρωπο, κλέφτη άμα μπει στο σπίτι μου’’
Άραγε είναι και κυνηγός και έχει άδεια οπλοφορίας; Επικίνδυνος ακόμα περισσότερο για το κοινωνικό σύνολο και τα αδέσποτα ζώα;

Στις ασχετοσύνες περί θρησκείας και διαρρήξεων του απάντησα ‘’κάνε ό,τι θες με κλέφτη που θα μπει να σου κάνει κακό. Τα ζώα τι σου φταίνε;’’ Και εκεί πλέον αποχώρησα από το κατάστημα.

Εκείνος από πίσω μου, κουνώντας τα χέρια με οργή φώναζε ‘’για δείτε κάτι μυαλά ρε’’.

Ο προβληματικός φίλοι μου ποιος είναι άραγε;

Αυτός ο άνθρωπος, με αυτή την ηλικία, είναι άραγε παππούς και πατέρας;
Αυτά έχει συμβουλεύσει τα παιδιά του να κάνουν στα ζωάκια;
Αυτός ο τόσο ‘’άνδρας’’ δεν μπορεί να συνενοηθεί με την ίδια του την γυναίκα που τον κάνει ό,τι θέλει και αφήνει …το φαγητό έξω (????) και έτσι προσπαθεί να επιβληθεί στα ανυπεράσπιστα πλάσματα με φόλες;
Αυτός είναι ο πολιτισμός της Ιαλυσού, της Ρόδου, της Ελλάδας του 2011;

Αύριο το πρωϊ θα καλέσω το διοικητή του Α.Τ. Ιαλυσού και θα ζητήσω διερεύνυση του θέματος καθώς μπορούν να βρουν το όνομα του αν προσπαθήσουν και εύχομαι να ανταποκριθούν.

Αυτός ο θρασύτατος δολοφόνος ζει ανάμεσα μας κύριοι. Και ότι κάνει στο πρόβλημα που ονομάζεται γατάκια, μπορεί να το κάνει και στο πρόβλημα που λέγεται ‘’παιδάκια που παίζουν και κάνουν φασαρία’’ ή στο πρόβλημα ‘’ ο γείτονας μου κλέβει τη θέση πάρκινγκ’’.Κι αυτό είναι επιβεβαιωμένο με έρευνες των σοβαρότερων πανεπιστημίων στις ΗΠΑ (βλέπε Το Σύνδρομο Κακοποίησης Ζώων).

Ντροπή. Καμία άλλη λέξη δεν έχω να πω.


Παρακαλώ να δημοσιευτεί για να ενημερωθούν και άλλοι κάτοικοι της περιοχής. Αν κάποιος γνωρίζει άτομο με αυτή την περιγραφή και έχει δει ύποπτες κινήσεις ή απειλές για ζώα, ενδιαφέρομαι να έρθει σε επικοινωνία μαζί μου, στο email: kmalamatina@gmail.com ή στο email του adespoto.gr, info@adespoto.gr, για να προχωρήσει νομικά το θέμα και να τιμωρηθεί αυτός ο δολοφόνος.

Έχουμε όλοι τα καθημερινά και σοβαρά μας προβλήματα, αλλά αν θέλουμε να λεγόμαστε άνθρωποι και μάλιστα πολιτισμένοι είναι υποχρεώση μας να προστατεύουμε τους αδύναμους, είτε ζώα είτε παιδιά είτε οτιδήποτε.

Κλειάννα Μαλαματίνα


http://www.adespoto.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3373:kataggelia-dolofonos-zoon-stin-ialyso&catid=35:generalnews&Itemid=67

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια