Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

PostHeaderIcon Προς όλους/ες τους φίλους του blog μας...

Θα ήθελα να ζητήσω την κατανόηση σας το τελευταίο καιρό για την κάπως πιο αραιή ενημέρωση των νέων που συγκεντρώνω απ’ όλα τα άλλα blogs/site/community όπου και βρίσκω όλα αυτά και τα αναδημοσιεύω για να έχετε το blog μας σαν κέντρο γενικότερων ενημερώσεων γεγονότων καλών κακών κλπ.

Απλά τον τελευταίο καιρό οι υποχρεώσεις μου στον επαγγελματικό τομέα και σε κάποια άλλα θέματα εξίσου σημαντικά έχουν αυξηθεί και προλαβαίνω να κάνω πολύ λίγα πράγματα πέραν αυτών.

Συνεπώς και το blog αφού το ανανεώνω μόνος μου χωρίς κανενός τη βοήθεια, πιστεύω να μείνετε κοντά μου ακόμα και τώρα μέχρι να ξεπεραστούν οι δυσκολίες :)

Ελπίζω σύντομα τα πράγματα να καλυτερεύσουν και να επανέλθω δυναμικά όπως με θυμάστε.

Ευχαριστώ!

:)

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια