Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

PostHeaderIcon Τι απάντησαν Σκορδά-Λιάγκας για το διωγμό της γάτας τους μετά τη διαμαρτυρία των φιλόζωων


Μόλις δύο ημέρες μετά τη δημοσίευση του adespoto.gr για το διωγμό της γάτας Λιάγκα και Σκορδά, η απάντησή τους ήρθε, μέσω της εκπομπής τους και το εκτιμούμε που πήραν θέση. Τα emails διαμαρτυρίας που στείλαμε εμείς αλλά και δεκάδες εξοργισμένοι φιλόζωοι είχαν το αποτέλεσμά τους και η κ Σκορδά διόρθωσε ό,τι μπόρεσε.......Παρόλαυτα, συνεχίζει να έχει μερίδιο ευθύνης ο γυναικολόγος που συνιστά απομάκρυνση γάτας από το σπίτι εγκύου, όταν μας έχουν ήδη στείλει πάνω από 3 φιλόζωες οι οποίες και κράτησαν τη γάτα τους κατά την εγκυμοσύνη τους αλλά και είχαν αντισώματα στο τοξόπλασμα, λόγω της συμβίωσης με γάτα!
Έπειτα από μία σειρά μηνυμάτων τα οποία έλαβαν ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά από τους τηλεθεατές, η Φαίη αποφάσισε να απαντήσει και να εξηγήσει τη στάση που προτίμησε να κρατήσει σε ότι αφορά το κατοικίδιό της, αναφέρει το yupi.gr

Αρκετά emails κατηγορούσαν την γνωστή παρουσιάστρια ότι δεν έιναι φιλόζωη και πως το γεγονός ότι έστειλε τη γάτα της στο πατρικό της σπίτι στη Θεσσαλονίκη είναι "ένδειξη βλακείας". Η Φαίη Σκορδά παρά τις αντιρρήσεις του συζύγου της αποφάσισε να απαντήσει για να λυθεί αυτή η παρεξήγηση: «Ο δικός μου γιατρός, μου είπε η γάτα μου να μην είναι μέσα στο σπίτι. Άλλο το τι είναι σωστό και άλλο το τι αποφασίζει ο καθένας τι να κάνει είναι καθαρά προσωπική επιλογή. Εγώ είχα τη δυνατότητα να δώσω τη γάτα μου στους γονείς μου μαζί με τις υπόλοιπες γάτες που έχω αφήσει εκεί και έτσι και το έκανα. Είναι άδικο να λένε πως δεν είμαι φιλόζωη ειδικά εγώ που έχω μεγαλώσει σε μία περιοχή όπου ευαισθητοποιήθηκα πολύ με το θέμα των αδέσποτων ζώων» εξήγησε η ίδια και πρόσθεσε: «Απλά είπα ότι μου λείπει πάρα πολύ η γατούλα μου και περιμένω το Σεπτέμβριο να επιστρέψει σπίτι. Δεν είναι μόνο το θέμα υγείας. Είναι και η κούραση. Γιατί εγώ την χτένιζα κάθε μέρα, τη φρόντιζα πάρα πολύ». Καθώς στο τέλος ζήτησε από τον Γιώργο Λιάγκα να δείξουν και μία φωτογραφία της γάτας αλλά εκείνος αρνήθηκε με έντονο ύφος λέγοντας: «Όχι Φαίη, γιατί στη φωτογραφία είσαι και εσύ με τις πυτζάμες. Θέλεις; Αν θέλεις την δείχνουμε».

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια