Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

PostHeaderIcon O Michael Vick θέλει να πάρει ξανά σκύλο μετά τις κυνομαχίες που έκανε!


Ο αθλητής Michael Vick εξαγριώνει για μια ακόμα φορά τους φιλόζωους μετά τη δήλωσή του, στην Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ, ότι θα ήθελε να πάρει ένα νέο σκύλο παρότι του έχει απαγορευτεί να έχει ξανά σκύλο, για τουλάχιστον 1.5 χρόνο.......
Ο Vick καταδικάστηκε για διοργάνωση κυνομαχιών και ισχυρίζεται ότι αγαπά και φροντίζει τα σκυλιά! Σε παλιότερα άρθρα του adespoto.gr μπορείτε να δείτε το ιστορικό με τα σκυλιά που κατασχέθηκαν από τον Vick και υποφέρουν από προβλήματα ψυχής και σώματος.

Λέει ότι θα του κάνει καλό για να επανενταχθεί στην κοινωνία και να ξεχάσει το κακό παρελθόν του.

Ο Vick φυλακίστηκε για 18 μήνες, όταν καταδικάστηκε το 2007 και έχει οριστεί και 3ετής περιορισμός κατ οίκον,που λήγει το 2012. Ένας από τους όρους είναι ότι μέχρι τότε δεν μπορεί να έχει ξανά σκύλο.

Ο Vick δηλώνει: Δεν είμαι ψυχοπαθής, δεν είμαι τρελλός, είμαι άνθρωπος. Ο,τι έγινε στο παρελθόν και ό,τι έκανα επειδή έτσι με μεγάλωσαν, δεν σημαίνει ότι αυτό θα με χαρακτηρίσει ως άνθρωπο. Είμαι ένας άλλος πλέον.

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια