Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

PostHeaderIcon Βέροια : Βοήθεια σε σκυλάκο με παράλυτο πόδι


ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΡΑΝΤΟΒΡΥΣΕΣ (ΒΕΡΟΙΑ)......
ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΥΛΑΚΟ ΤΗΣ ΦΩΤΟ...(ΤΟΝ ΤΑΙΖΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΚΥΛΙΑ)Ο ΣΚΥΛΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΜΕ ΠΑΡΑΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΙΣΩ ΠΟΔΙ,ΣΚΕΛΕΤΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΟΥΝ...
ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΖΕΙ Ο ΚΑΗΜΕΝΑΚΗΣ..
.ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΩ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΟΛΛΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ;;; ΓΙΑΤΙ Η ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΒΕΡΟΙΑΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΔΕN ΤΟΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ...ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΡΑΝΤΟΒΡΥΣΕΣ (ΒΕΡΟΙΑ)...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ : agelos26@hotmail.com - 6974071351

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια