Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

PostHeaderIcon Ο σκύλος μου, η αγάπη του, η ομορφια της φύσης και εγω να γίνομαι καλύτερος ανθρωπος.


Η ζωή μας έχει αλλάξει μετά την υιοθέτηση του σκύλου μας.

Λίγες φορές πιστεύω έχουμε αναλογιστεί πόσο διαφορετικά ήτανε πρίν τον Ruby γιατί μέτα την υιοθέτηση του δεν έχουμε χρόνο να σκεφτούμε το πριν, συνέχως έχει ένα περιέργο τρόπο να μας δείχνει πόσο όμορφη είναι η ζωή, πόσο όμορφη είναι φύση και οτι γύρω μας υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μοιραστούν τα ίδια πράγματα μαζί μας χωρίς αντάλαγμα και συμφέροντα.

Έχει τον πιο γλυκό τρόπο να σου δείχνει πόσο σημαντικό είναι να αγαπάς, να είσαι τρυφερός, στοργικός και προστατευτικός.Οτι άσχημο σου συμβαίνει σε πλησιάζει και σου μιλάει με τα μάτια του, μπαίνει στην αγκαλιά σου και σου δείχνει οτι η ζωή δε σταματάει εκει.

Όταν έχει καλή μέρα σου φωνάζει "εκδρομή", σε βγάζει απο την τσιμεντούπολη και σου δείχνει μια άλλη ''διάσταση'' ζωής που ξαφνικά είναι μαγευτική στα μάτια σου αλλά προπάντων στη ψυχή σου.Μήπως τελικά ο παράδεισος είναι εδώ και εμείς περιμένουμε να πάμε εκεί αφού αναπαυθούμε?Αναρωτιέμαι!Γιατί πριν δε τα έβλεπα όλα αυτά και νόμιζα οτι είναι ενα διάλειμμα απο την καθημερινότητα στην οποια ένιωθα μονίμως σκλαβωμένη?Ενώ τώρα θέλω να ζω έτσι καθημερινά, χωρίς να νιώθω οτι πρέπει να βρώ χρόνο για να αποδράσω...Γιατί?
Πριν δεν ήθελα να κάνω πολλές γνωριμίες με αγνώστους γιατί πίστευα οτι δεν έιχανε να μου πούνε και κάτι καλυτερο με αποτέλεσμα να κλείνομαι στον εαυτό μου, στα προβλήματα μου και στην καθημερινότητα μου.Ο σκύλος μου μ΄έκανε να γνωρίσω τόσους ανθρώπους μέσα σε 6 μήνες (τόσο είναι μαζί μας)που αν δεν ήτανε αυτός στη ζωή μου δε θα τους γνώριζα στα υπόλοιπα χρόνια της ζωής μου.Το σημαντικό των γνωριμιών που έκανα όμως είναι οτι οι περισσότεροι είναι αξιόλογοι άνθρωποι, διακρίνονται απο ευγένεια, σεβασμό και λογική δηλαδή οτι ακριβώς σου ζητάει η φύση για να σου παρέχει όλα τα καλά της.

Τελικά η ζωή μας είναι τόσο απλή, όμορφη και γαλήνια αλλά έπρεπε να ρθεί ένας σκύλος για να μου τα δείξει όλα αυτά???
Αφιερωμένο στον Ruby μας!

Ντίνα (φίλη του StarDogs)


Πηγή:
StarDogs.Gr

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια