Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

PostHeaderIcon Όλοι εσείς βοηθήσατε την Κανελλίτσα να ξαναπερπατήσει!

Τον Δεκέμβριο του 2010 η Κανελλίτσα ζήτησε την αγάπη και τη βοήθεια σας. Το adespoto.gr είχε δημοσιεύσει την έκκληση των ανθρώπων που την έσωσαν από την ευθανασία που πρότειναν κάποιοι για να πάρει καροτσάκι, αναπηρικό. Για ακόμα μια φορά, οι φιλόζωοι ενωμένοι έδωσαν πολλή αγάπη, με αποτέλεσμα να αγοραστεί το καροτσάκι για την Κανελλίτσα και τώρα να περπατά σαν φυσιολογικό σκυλάκι!!!
......Απολαύστε την στο γράμμα που μας έγραψε και στο video...

''Γεια σας αγαπημενοι μου φιλοι,

Ειμαι η Κανελιτσα ,η ζηλιαρα και ζωηρη αδεσποτη σκυλιτσα ,που ειχα μεινει αναπηρη στα πισω ποδαρακια απο αυτοκινητο στις Σερρες .Οπως βλεπετε εχω μεγαλη θεληση για ζωη και τρεξιμο!Χαρη σε σας, μου πηρανε καροτσακι απο την Αμερικη,ειδικη παραγγελια στα μετρα μου παρακαλω,καταπληκτικο,τι να σας λεω τωρα,το βλεπετε και στο βιντεο πως τρεχω!Ειναι η πορσε των καροτσιων!Θα μου επιτρεπει οταν και εαν με το καλο μπορεσω να χρησιμοποιησω τα ποδαρακια μου να τους κανω και εξασκηση!ειμαι πολυ ευτυχισμενη στο σπιτι, με φροντιζουν πολυ,εχει και αλλα σκυλακια εκει ,αλλα εγω θελω να ειμαι η ΜΙΑ και μοναδικη,ετσι οταν πανε να χαιδεψουν κανενα απο αυτα γινομαι τουρκος και τρεχω με την πορσε μου να τα δαγκωσω!βεβαια δεν τα δαγκωνω,αλλα τους δειχνω ποια ειναι η μεγαλη ΝΤΙΒΑ σε αυτο το σπιτι!(ΕΓΩ βεβαια!).Οχι δηλαδη τι νομιζανε..χοχο.
Φιλακια πολλα σε ολους ,με πολλα γλυψιματα!!γαβ,γαβ.''

Κανελιτσα.

Video from Adespoto.tv.

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια