Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

PostHeaderIcon Άθλιος υπάνθρωπος πέρασε πάνω από κουτάβια με το αγροτικό του!

Είμαι κάτοικος Αρτέμιδας. Πολλές φορές το πρωί, όπως πηγαίνω στη δουλειά σταματώ και ταΐζω κάποια αδέσποτα, που βρίσκονται σε μια μικρή αλάνα στην οδό Υπαπαντής. Ένα από αυτά είναι μία σκύλα, η οποία έχει γεννήσει, αλλά μέχρι τότε δεν έτυχε να δω τα κουτάβια της. Το πρωί της Τρίτης 11 Ιανουαρίου 2011 σταμάτησα το αυτοκίνητο δεξιά για να βγω και να τα ταΐσω.

......
Τα σκυλιά με είδαν και ήρθαν προς το μέρος μου. Μαζί με αυτά αυτή τη φορά ήρθαν και τέσσερα κουταβάκια, όχι πιο μεγάλα από 40 ημερών. Παράλληλα με μένα είχε σταματήσει ένα Ι.Χ. ακριβώς από πίσω μου και ένα ημιφορτηγό - αγροτικό στο αντίθετο ρεύμα. Προτού προλάβω να βγω από το αυτοκίνητο μου για να απομακρύνω τα σκυλιά, το αγροτικό ξεκίνησε την πορεία του, πολύ αργά με περίπου 10 χιλιόμετρα την ώρα. Και πέρασε πάνω και ανάμεσα από τα κουταβάκια!

Το ένα το έλιωσε με την μπροστινή αριστερή ρόδα και δεν σταμάτησε παρ’ όλες τις φωνές και τα ουρλιαχτά τα δικά μου αλλά και μιας άλλης κυρία που ήταν στο δεύτερο Ι.Χ. και συνόδευε το παιδί της στο σχολείο.

Μπροστά στα μάτια μας το κουτάβι ξεψύχησε αφού τα έντερα βγήκαν από το κορμάκι του. Ο οδηγός του αγροτικού σηκώθηκε και έφυγε. Ο αριθμός της πινακίδας του είναι ΛΖ 6889 και είναι ένα κόκκινο παλιό αγροτικό αυτοκίνητο.

Πάντα έχω μαζί μου φωτογραφική μηχανή και σας στέλνω αυτά που τράβηξα. Πήρα και το όνομα της κυρίας του Ι.Χ. αν χρειαστεί. Τι πρέπει να γίνει για να τιμωρηθεί αυτός ο δολοφόνος, που δολοφονεί μπροστά στα μάτια ενός παιδιού; Τι μπορεί να γίνει για να βοηθηθούν τα υπόλοιπα κουταβάκια, που είναι καταδικασμένα δίπλα στο δρόμο;

Προσωπικά δεν μπορώ να πάρω κανένα γιατί έχω τρεις δικές μου γάτες και καμιά δεκαριά έξω από το σπίτι. Μετακινούμαι πολύ συχνά και πολλές φορές απρόβλεπτα Ρόδο μαζί με τις γάτες μου τις περισσότερες φορές.

Πόπη Π., κάτοικος Αρτέμιδας

Πλέον, τα υπόλοιπα κουταβάκια μαζί με τη μητέρα τους γλίτωσαν από τα χέρια του ανθρωπόμορφου κτήνους - χάρη στους φιλόζωους της περιοχής -και οδηγήθηκαν σε καταφύγιο. Εναντίον του δράστη έχει κατατεθεί μήνυση.

Αν θα θέλατε να υιοθετήσετε κάποιο από τα κουτάβια που επέζησαν επικοινωνήστε στο email: e.koinoniapoliton@yahoo.grΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. ή poppyklyronomou@yahoo.grΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Η Πόπη γράφει:
'' Ηρθαν το μεσημέρι η Agi και ο Tolis και πήραν τη μαννούλα με τα παιδάκια της για να πάνε σε πανσιόν σε ασφάλεια. Βρήκαμε έξι κουταβάκια, τέσσερα τα πρωινά και δύο ακόμα που δεν είδα το πρωί, είχαν κουλουριαστεί όλα σε μια παλιά βιβλιοθήκη, λόγω προηγούμενης βροχής. Το νομικό θέμα προχωρά. Ευχαριστώ για όλα. Παρακαλώ προωθήστε για υιοθεσία.Σύντομα θα έχετε και βίντεο των κουταβιών. Agi και Tolis να σας έχει πάντα ο Θεός καλά...Λίγο προτού να κλείσει η πόρτα του πορτ- μπαγκάζ, ένιωσα μια γλώσσα να κινείται πάνω στο χέρι μου, είδα την ίδια γλώσσα στον Τόλη και την Αντζι. Ηταν η μαννούλα. Ηξερε...''

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια