Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

PostHeaderIcon Χριστουγεννιάτικο θαύμα: Σκυλάκι σώθηκε από δέκα ανθρώπους

Στο σπίτι μου έχω μια κορνίζα που λέει: Όσο περισσότερο γνωρίζω τους ανθρώπους, τόσο πιο πολύ αγαπώ τα σκυλιά μου.......
Την τελευταία όμως εβδομάδα αυτό ανατράπηκε καθώς κάποιοι υπέροχοι άγνωστοι άνθρωποι έσωσαν τον μικρό μου σκύλο την παραμονή των Χριστουγέννων.

Βρισκόμουν στο σπίτι των γονιών μου για να τους βοηθήσω με την προετοιμασία του τραπεζιού. Είχα μαζί τα δύο μου σκυλάκια ενώ οι καλεσμένοι μας έφεραν άλλα τέσσερα, δικά τους.

Ο Billy Boy, το ένα μου σκυλάκι, σιχαίνεται τον πολύ κόσμο και θέλει να κουρνιάζει στον καναπέ. Τον έχω 4 μήνες και κόντεψε να πεθάνει την παραμονή των Χριστουγέννων.

Ενώ ετοίμαζα μια πιατέλα, χτύπησε το κινητό μου και είδα ότι ήταν ο αδερφός μου. Μα ήταν στο διπλανό δωμάτιο, θα κάνει πλάκα σκέφτηκα. Το σήκωσα και μου είπε ''Χτύπησε αυτοκίνητο τον Billy, κάλεσε το κτηνίατρο τώρα!''.

Μέσα στο πανικό των καλεσμένων κάποιος είχε ανοίξει την πόρτα του πίσω κήπου, ο Billy βγήκε έξω και πέρασε κάτω από το φράχτη, στο δρόμο. Τον χτύπησε αυτοκίνητο και παρότι είχε τις αισθήσεις του φαινόταν να πονά.

Κάλεσα αμέσως τον κτηνίατρο(έχω πάντα το νούμερο του στην ταχεία κλήση) όμως λόγω Χριστουγέννων έπρεπε να τον πάω σε κάποιον συνεργάτη του που ήταν 16 μίλια μακριά!

Έτρεξα να δω το σκύλο και τότε είδα κάτι απίστευτο. 10 σχεδόν άτομα είχαν μαζευτεί πάνω από το σκύλο μου, προσπαθώντας να τον βοηθήσουν. Άλλοι είχαν φέρει κουβέρτες από τα αυτοκίνητά τους για να τον σκεπάσουν, άλλοι έφεραν φακό για να βλέπουμε ενώ άλλοι έκαναν νόημα στα διερχόμενα αυτοκίνητα για να περνάνε προσεκτικά.

Παρά τη μείον του μηδενός θερμοκρασία, πολλοί άνθρωποι τον χάιδευαν για να τον κρατήσουν ξύπνιο ενώ καλούσαν τους δικούς τους κτηνιάτρους για να τους δώσουν συμβουλές!

Ακόμα και ο οδηγός που χτύπησε τον Billy ήταν εκεί, σοκαρισμένος, έτρεμε μα του είπα ότι δεν φταίει εκείνος.

Άγνωστοι άνθρωποι, που δεν με γνώριζαν, προσφέρθηκαν να μου δανείσουν το αυτοκίνητό τους για να πάω το σκυλί στο γιατρό. Τελικά έφυγα με τον αδερφό μου ενώ οι καλοί Σαμαρείτες άνοιγαν τον δρόμο για να περάσει το αυτοκίνητό μας.

Παρά την κρίσιμη κατάσταση του, ο Billy έγινε καλά μετά τα Χριστούγεννα και ξεπέρασε τον κίνδυνο. Θα γίνουν κι άλλα χειρουργεία αλλά κάθε μέρα είναι ακόμα καλύτερα.

Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η επιβίωση του οφείλεται στους ανθρώπους, στους πραγματικο΄ςυ ανθρώπους, που τον υποστήριξαν εκείνο το βράδυ, που στάθηκαν δίπλα του, που του έστελαν την αγάπη τους.

Τα Χριστούγεννα δεν είναι μόνο χρυσόσκονη και φαγητό...Είναι η γιορτή της ανθρωπιάς και της αγάπης. Και δεν θα πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια