Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

PostHeaderIcon ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ


θέλω και εγώ με τη σειρά μου να δώσω ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ένα ζευγάρι που βγάζει βόλτα τα δύο σκυλάκια τους ,πολλές φορές όταν βγαίνουν και με το μωράκι τους βόλτα,στο Χολαργό - Παπάγου κοντά στο Τίμιο Σταυρό και πραγματικά τους χαίρομαι όταν τα σκυλάκια κάνουν την ανάγκη τους και οι πολιτισμένοι αυτοί άνθρωποι, μαζεύουν τις ακαθαρσίες των σκυλιών.......
Δείχνει σεβασμό προς τους γείτονες τους αλλά σεβασμό προς τους ίδιους ενώ αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για το μικρό τους παιδάκι που μαθαίνει ότι όταν έχουμε σκυλάκι ή σκυλάκια,έχουμε ευθύνη. Είναι οι μοναδικοί άνθρωποι που έχω δει να μαζεύουν τις ακαθαρσίες των κατοικιδίων τους και τα οποία λάμπουν από καθαριότητα όπως και οι ίδιοι.
Προφανώς είναι μορφωμένοι άνθρωποι ,πολιτισμένοι και μάλλον έχουν ταξιδέψει πολύ στη ζωή τους ή έχουν ζήσει στο εξωτερικό. Μπράβο τους.
Να είστε καλά με υγεία γιατί τέτοιοι γονείς πραγματικά είναι πλέον δαχτυλοδεικτούμενοι προς τη θετική πλευρά,εννοείται! Και επειδή σας έχω δει μερικές φορές ,πραγματικά σας χαίρεται η ψυχή μου! Γονείς με ΚΕΦΑΛΑΙΑ που ζείτε την οικογενειά σας σωστά με αρχές και μεγαλώνετε το παιδάκι σας χωρίς παπούδες,γιαγιάδες,αλβανές,βουλγάρες και ανατολικοευρωπαίες νταντάδες. Να σας έχει ο Θεός καλά, άνθρωποι μου στη σημερινή κοινωνία που ζούμε !!


=== ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΥΓΧΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ... ΕΙΡΩΝΙΚΟ Ε...?

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια