Στατιστικά

Αναγνώστες

Αν σας αρέσει το blog μας

Αγγελίες - Adespoto.Gr

Από το Blogger.

Πόσο καλοί/ές είσαστε στη πρωινή βόλτα...!?!?!?

Τελευταία Νέα - Recent News

FB Group:
Ο Σκύλος Μου Κι Εγώ - My Dog And I

BLOG:
http://oskilosmoukiego.blogspot.com/

Αν παρατηρηθεί και από εσάς ότι ο τίτλος “5ος διαγωνισμός για Καλό Καλοκαίρι: Κερδίστε έναν οδηγό ή ένα ονυχοδρόμιο απο το Pet Shop Snoopy” εμφανίζεται σε άσχετες αναρτήσεις, οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα (υποθέτω) του Blogspot και γι’ αυτό όταν ανέβασα αυτή την ανάρτηση μου άλλαξε μερικούς τίτλους από παλαιότερες αναρτήσεις.
Κοιτάζω να τα διορθώσω ένα ένα...

Ευχαριστώ για τη κατανόηση σας.
Αλέξανδρος Καπελλάκης
Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

PostHeaderIcon Απάντηση στο θερμά συγχαρητήρια


Με αφορμή την ανάρτηση που ο αναγνώστης επαινεί το ζευγάρι με τα δυο σκυλακια ως κάτι σπάνιο, θέλω να αναφέρω και εγω την δικιά μου άποψη. Είμαι ιδιοκτήτης σκύλου μικροσωμης ρατσας εδω και πέντε χρόνια. ......
Μέσα σε αυτά τα χρόνια Έχουμε αλλάξει 3 πόλεις και 4 σπίτια παντου όμωσ τα ιδια, ισωσ λιγο χειροτερα στην επαρχια...Το σκυλάκι μου είναι πεντακάθαρο μέχρι κ βιβλιάριο υγείας του έχω.. Δεν το συζητώ ότι σε κάθε βόλτα του μαζÎ! �ύω τις ακαθαρισιες του σε σακούλα. Πάραυτα αντιμετοπιζω τόσα χρόνια καθημερινός βλέματα οργής, μορφασμους αηδιας και κουβέντες όπως μας γεμιζεις μικρόβια, πάρε απο δω το συχαμενο, εδω δεν είναι πλατεία για σκυλια αλλά για εμάς...στο εξωτερικό επειδή έχω ζήσει, είναι ζωοφιλοι, δυστυχώς στην Ελλάδα όμως η παιδεία μας δεν φτάνει μέχρι εκεί!

(Ένας αναγνώστης του Τρομακτικού)

= = = = = = = = = = = = =

Αυτό είναι το κόμπλεξ των Ελλήνων... Δε βλέπουν το προφανές (τόνοι σκουπιδιών και διαφόρων άχρηστων-πεταμένων αντικειμένων στις άκρες των δρόμων) δε βλέπουμε το χάλι μας που πέρνουμε την Αμίτα και ξεκινάμε πετώντας το περιτύλιγμα απο το καλαμάκι στο δρόμο και αφού την πιούμε σουτάρουμε και το χαρτόκουτο κάπου...
ΌΧΙΙΙΙΙ....
Αλλά όταν δούμε έναν σκύλο με τον χειριστή του μαζί και ο κακόμοιρος ο σκύλος κάνει την ανάγκη του ξέρουμε να πούμε "πάρε το βρομόσκυλο σου απο δω..."
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΣΑΚΟΥΛΑ ΦΟΡΕΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΚΑΘΑΡΣΙΕΣ...

Αμ το άλλο? Όταν ο σκύλος κάνει την μικρή ανάγκη του...
Εκεί να δειτε...

Έχω συνηθίσει πλέον και εγώ να αδιαφορώ, περιμένω να τελειώσει και συνεχίζω το περπάτημα, έλα σου όμως που μία φορά ένας τυπάκος περιμένει να τελειώσει την ανάγκη του ο σκύλος και μόλις κάνω βήμα να φύγω γυρνάει και μου πετάει το εξής φανταστικό: "δε ντρέπεσε ρε?" αφού τον ρώτησα με απορρεία "για ποιο λόγο", μου απάντησε φανερά προσβεβλημένος και εκνευρισμένος, για τον λόγο του "ότι αφήνω το σκύλο μου να τ' αμολάει όπου βρει... Ε και λέω και εγώ τότε πως "την επόμενη φορά θα του πω να περιμένει να περάσουμε απο το μέρος σας και να τα κάνει μετά παραπέρα... Αλλά αν δε ' άκουσει λυπάμαι αλλά μάλλον θα ζορίζετε πολύ…”

Παρακινώ τον καθένα σας να κουβαλάει μαζί του 1-2 σακουλες στην βόλτα με τον μικρό του φίλο, (όχι για να μην σας την λέει ο κόσμος, γιατί ο κόσμος έχει χάσει την επαφή με την πραγματικότητα) διότι απο εκεί που περνάτε σήμερα και κάνετε τη βόλτα σας με τον μικρό σας φίλο, θα περάσετε και αύριο, θα περάσω και εγώ, θα περάσουν και άλλοι με σκυλιά ή χωρίς...
Κανένας δε φταίει να περνάει και να βλέπει τις ακαθαρσίες καθημερινά...
Και το λέω εγώ που έχω τη Ρέα (γερμανικό ποιμενικό – θυλικό – 21 μηνών) και όταν βγαίνω έξω έχω μαζί μου 3 σακούλες...
Δεν είναι προσβλητικό να κουβαλάτε σακούλες και να τα μαζεύετε.
Κάντε το πρώτα για εσάς και μετά για όλους εμάς που έχουμε άλλα ζώα που τα βγάζουμε βόλτα και τέλος για όλους τους υπόλοιπους που περνάνε απο εκεί που περνάτε και εσείς με το σκύλο σας...

Αλέξανδρος Καπελλάκης

Γαυγoκούτι - Shoutbox:

Εδώ γελάμε!

Εδώ γελάμε!
Grrrrr!

Άλλα ιστολόγια